Repræsentantskabsmøde 28/10 2015

Onsdag den 28. okt. 2015 kl. 19.00 på Østdansk Landboforening, Center Alle 6, 4683 Rønnede.

Der vil i år være indlæg fra Henrik Suadicani, fra Geodatastyrelsen om ledningsregistrering og samgravning. Fra Faxe Kommune kommer der en repræsentant og fortæller om afmærkning ved opgravninger i vejarealet samt de krav der stilles ved ansøgning om rådighedstilladelse over vejarealet ved opgravning i forbindelse med nedlægning af vandledninger.

Der vil også blive forelagt et udkast til fælles “Regulativ for vandværker i Faxe Kommune” og nye tilbud på udtagning af vandanalyser for Vandrådet medlemmer.

Der vedtages mange nye love og bekendtgørelser på vandværksområdet i de kommende år, det er derfor vigtigt, at bestyrelserne møder op og deltager i drøftelserne og orienteringen af de initiativer der kommer fra Staten og Kommunerne.

Jeg vil derfor godt have en tilbagemelding inden den 23. okt. på mail: formand@roennede-vandvaerk.dk

 

Dagsorden ifølge vedtægter:

  1. Valg af dirigent.
  2. Bestyrelsens beretning.
  3. Det reviderede regnskabs forelægges til godkendelse.
  4. Budget og årskontingent for det kommende år forelægges til godkendelse.
  5. Behandling af indkommet forslag.
  6. Valg af formand.
  7. Valg af medlemmer og suppleanter til bestyrelsen.
  8. Valg af revisorer.
  9. Eventuelt, herunder gensidig orientering fra medlemsvandværkerne.

 

Indlæg ca. kl. 20.00

Der vil være et indlæg om ledningsregistrering og hvordan  LER arbejder, samt de nye regler om samgravning v/ Henrik Suadicani fra Geodatastyrelsen.

Der vil fra Faxe Kommune komme en repræsentant og fortælle om afmærkning ved vejarbejde, ansøgning om rådighedstilladelse over vejarealet ved opgravning.

Der vil blive serveret øl eller vand ved repræsentantskabsmødet, efter repræsentantskabsmødet før indlægget er der kaffe med snitter.

Jeg vil derfor godt have en tilbagemelding inden den 23. okt. på mail:

formand@roennede-vandvaerk.dk  el. telefon 40444492

Mødet forventes afsluttet kl. 22.00

Med venlig hilsen

Bestyrelsen.

Dette indlæg blev udgivet i Ikke-kategoriseret. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *